.

thoufique

Regular
[OP]
Regulars
Apr 30, 2005
172
0
Iasqa
.
 

max

Regulars
Regulars
Oct 6, 2005
2,780
6
thoufique. I guess both of us are in the same dilemma. I think we should wait until the end of our exams to research this a bit more. I think we can get a netgear router for Rs.2500 (approx). But netgear ain't very good. I was thinking of either D-Link or Trendnet or Linksys. Will be visiting lamington road in mid december once i have some cash :)
 

max

Regulars
Regulars
Oct 6, 2005
2,780
6
yeah. netgear sucks. look at the netgear forums on their website. there are so many people complaining about their own products!
 

Vince

Regular
Regulars
May 23, 2005
317
0
Originally posted by thoufique@Dec 2 2005, 04:50 PM
hmm all my exams postponed to middle of this month...heavy rains lashing tamil nadu...stuck at home with nothing to do  :(
by way im under anna univ...which univ r u in ?
[snapback]33926[/snapback]
[/quote]

Dude, you from chennai? which college are you from? (ok, if you dont wanna tell, no prob, at least which year and dept?)
 

Vince

Regular
Regulars
May 23, 2005
317
0
Me from Sriram engg. college...BTW, do you know any bloke named Siddharth? i think he is in CSE or ECE in your college... we're at NIIT together...
 

max

Regulars
Regulars
Oct 6, 2005
2,780
6
hey dude. did you enquire about the price of other DLink routers? Those without ADSL? What about DI-524?